سوالات آزمون های استخدامی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

دو شنبه 2 تير 1399
ن : khashayars

تعاریف مهم درباره وکیل و وکالت

تعاریف مهم درباره وکیل و وکالت

وکیل

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

 

تعریف وکالت

تعریف وکالت در قانون مدنی این گونه بیان شده است: عقدی که براساس آن یکی از طرفین دعوا فرد دیگری را برای رسیدگی و انجام اموری نایب خود می کند به شخصی که نایب می شود وکیل می گویند. با تنظیم وکالت، وکیل و موکل نسبت به یکدیگر تکالیف و حقوقی پیدا می کنند و دارای مسئولیت ها و روابط حقوقی می گردند، وکالت از جمله عقود رایج در کشور ما است.

وکیل براساس وکالتی که تنظیم می شود از جانب موکل خود به اموری مانند انعقاد طلاق و نکاح، اداره اموال موکل، پیگیری و رسیدگی به همه دعاوی کیفری و حقوقی موکل، قرارداد های تجاری مثل خرید و فروش و اجاره، تنظیم معاملات گوناگون، رسیدگی به اسناد تجاری مانند برات و چک و … می پردازد.

به عبارتی تقریبا برای همه امور حقوقی امکان نیابت پذیری و رسیدگی از جانب وکیل می باشد، مگر در حالتی که پرونده مورد نظر تنها به شخص موکل محدود باشد و فقط خودش باید به آن بپردازد، مثل تمکین، شهادت، لعان و اقرار که هیچ یک از این موارد قابلیت وکالت دادن ندارند و وکالت در آن ها باطل می باشد.

براساس ماده ۳۵ قانون اساسی ایران داشتن وکیل در همه دعاوی دادگاه ها برای طرفین لازم می باشد، از همین رو برای افرادی که از انتخاب وکیل عاجز هستند امکاناتی فراهم شده است که بتوانند به صورت رایگان از وکیل خبره بهره مند شوند و دفاع از حقوق خود را به او بسپارند.

در راستای تعریف وکیل بد نیست اشاره کنیم در ایران بسیاری از کشور های دیگر علاوه بر داشتن تحصیلات دانشگاهی مربوطه و دریافت مجوز های لازم، پشت سر گذاشتن دوره های کارآموزی نیز از لازمه های شغل وکیل می باشد.

تعهد وکیل

هر وکیل نسبت به موکل خود تعهداتی باید داشته باشد و چنانچه در روند پرونده آسیبی به موکل وارد گردد وکیل مسئول آن خواهد بود. وکیل موظف است در انجام هر کاری و تصرفات خود صلاح موکل را در نظر بگیرد و از حدود اختیارات خود خارج نشود.

موضوع مهم دیگری که در مقاله تعریف وکیل باید به آن اشاره داشته باشیم این است که در پرونده هایی که دو با چند وکیل در نظر گرفته شده است، هیچ کدام از وکلا حق انجام کاری را بدون مشورت با دیگری ندارد، همچنین اگر وکالت در توکیل نباشد هیچ وکیلی نمی تواند انجام اموری را به دیگری واگذار کند.

وظایف وکیل

  1. اجرای قوانین و موارد وکالت نامه
  2. اجرای تعهدات میان وکیل و موکل
  3. ارائه حساب وکالت و استرداد دارایی موکل
  4. ایفای تعهدات
  5. در نظر گرفتن مصلحت موکل در همه امور
  6. رعایت تعهدات برگرفته از ماهیت امانی رابطه میان موکل و وکیل
  7. حفظ اسرار موکل
  8. ارائه مشاوره به مراجعین در رابطه با موارد قانونی
  9. ارائه پرونده های مشابه برای تسهیل در امور
  10. ارائه شواهد و مدارک لازم برای دفاع از موکل
  11. تهیه و تنظیم قرادادها، پیش نویس ها و نامه برای پیشبرد امور پرونده
  12. حضور در دادگاه و دفاع از حقوق موکل

حق الوکاله وکیل

حق الوکاله یا همان اجرت وکیل معمولا تابع قرارداد بین وکیل و موکل می باشد و میزان مشخصی ندارد. البته تعرفه حق الوکاله بسته به شرایط خاصی می باشد به این صورت که با شکست طرفی از دعوا همه هزینه های مربوط به دعوا و اجرت وکیل بر عهده فرد محکوم شده است.

چنانچه حق وکالت وکیل طرف پیروز پرونده از تعرفه قانونی کمتر باشد، طرف محکوم می بایست مبلغ کمتر را به فرد پیروز دعوا بپردازد ولی در رابطه با مازاد آن هیچ وظیفه ای ندارد. در تنظیم وکالت باید دقت لازم صورت بگیرد زیرا در آن علاوه بر اختیارات وکیل روابط مالی میان وکیل و موکل نیز تعیین می گردد. مبلغ حق الوکاله وکیل متغیر می باشد و به قوانین تصویب شده در این زمینه بستگی دارد، با همه این اوصاف اگر قرارداد موجود نبود هزینه تعرفه ملاک می باشد.

تعریف وکیل امور کیفری

وکیل کیفری در اموری که نیاز به اقامه دعوی کیفری مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، جعل، استفاده از سند مجعول و … به فعالیت می پردازد. یکی از مهم ترین تضمینات حقوقی دفاعی متهم حق داشتن وکیل کیفری است. در جریان پرونده های کیفری اشخاص می توانند با مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری به او وکالت دهند.

وکیل کیفری در پرونده های کیفری با توجه به تخصصی بودن آنها می تواند نقشی مهم و سازنده را ایفا کند. در این پرونده ها هم شاکی و هم متهم با توجه به تخصصی بودن پرونده ها می توانند با وکیل کیفری مشاوره کرده و پرونده خود را به او بسپارند. براساس قانون اساسی و آنچه در اصل ۳۵ آمده است در تمام محاکم، دو طرف حق داشتن وکیل کیفری را دارا هستند.

اگر طرفین نتوانند برای خود وکیل اختیار کنند براساس آنچه در قانون آمده باید شرایط اختیار کردن وکیل برای آنها فراهم شود. پرونده های کیفری دارای حساسیت ویژه و بالایی می باشند. این پرونده ها با توجه به موضوعات آنها می توانند برای طرفین دعوا آسیب ها و ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. بنابراین در این پرونده ها وجود یک وکیل کیفری با دانش و آگاهی نسبت به امور کیفری الزامی است و سبب رسیدن طرفین به حقوق خود خواهد شد.

ویژگی های وکیل کیفری

لازم به ذکر است که وکیل کیفری پس از سپری کردن تحصیلات دانشگاهی یا حوزوی و کسب دانش لازم در علم حقوق و فقه، در آزمون کانون وکلا پذیرفته و دارای پروانه معتبر وکالت می گردد. وکیل امور کیفری با توجه به علاقه خود و دارا بودن تخصص در زمینه امور جزایی و کیفری و تسلط نسبی بر قوانین مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و مانند آن، که لازمه پیگیری امور کیفری است در زمینه های جزایی و کیفری به فعالیت می پردازد. یک وکیل کیفری تمرکز خود را در حوزه شغلی بر امور کیفری و جزایی قرار داده است.

در حوزه وکالت و حقوق یکی از حساس ترین حوزه ها وکالت کیفری است. یک وکیل که در زمینه کیفری مشغول به فعالیت می شود باید دانش و تبحر فراوانی داشته باشد. او همچنین با دارا بودن هوش بالا باید بتواند از قوانین در مناسب ترین مکان و در مناسب ترین زمان به نفع احقاق حقوق متهم و یا شاکی استفاده کرده و بتواند به مناسب ترین و مؤثرترین شکل در پرونده نقش آفرینی کرده و آن را به سرانجامی مناسب رساند. معروف است که یک جمله وکیل کیفری می تواند مرز بین اعدام و برائت را مشخص کند. همچنین عدم تبحر و دانش کافی در امور کیفری می تواند به شدت آسیب زا بوده و ضرر و زیان جبران ناپذیری را به بار آورد.

 

توانایی های یک وکیل کیفری خوب

وکلا باید در سخنوری توانا و متبحر باشند. این ویژگی شامل تمام وکلا می شود. آنها باید با دارا بودن این توانایی بتوانند از حقوق موکلین خود به بهترین شکل ممکن دفاع کنند. درباره وکیل کیفری این مسئله خود را به شکل پررنگ تری نشان می دهد و توانایی سخنوری و بهره گیری از کلام و وعظ و خطابه یکی از شاخص های یک وکیل کیفری برجسته است.

توضیحاتی در مورد وکیل خانواده

وکیل خانواده به افرادی گفته می شود که تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت داشته و تخصص در زمینه های مختلف مربوط به خانواده دارند. هر خانواده مانند یک ساختمان در نظر گرفته می شود که پدر و مادر ستون های این ساختمان می باشند.

بدین ترتیب اگر مشکلی بین پدر و مادر وجود داشته باشد، در واقع ستون های زندگی با مشکل جدی روبرو شده و زندگی یک خانواده به هم می ریزد. بدین ترتیب حفظ خانواده دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در این نوشتار آشنایی با برخی از امور موبوط به وکیل خانواده را مورد بررسی قرار داده ایم.


وکیل خانواده می تواند به راحتی موضوعاتی که از سوی طرفین دعوی خانوادگی مطرح شده را بررسی نموده و بهترین کاری که می توان انجام داد را انتخاب کند. بدین ترتیب بهترین کار در هنگامی که یک مشکل خانوادگی پیش می آید، مراجعه به وکیل خانواده می باشد. معمولا تحصیلات وکیل خانواده در همین راستا بوده و این موضوع باعث می شود تا این وکلا بهتر از هر فردی بتوانند نسبت به برطرف شدن مشکلات خانوادگی اقدام کنند. بدین ترتیب وکلای خانواده دارای وظیفه بسیار مهم و خطیری می باشند.

نقش وکیل خانواده در کاهش جرائم

یکی از موضوعاتی که می تواند باعث بروز جرم های مختلف در خانواده شود، عدم اطلاع دقیق از جرائم مختلف و تبعات آنها می باشد. بدین ترتیب معمولا افرادی که می دانند جرم چیست و چه پیامدهایی در پی دارد، کمتر مرتکب جرم و جنایت می شوند. بدین ترتیب وکیل خانواده از آن دسته افرادی به شمار می رود که می تواند کمک کند تا جرائم به شدت کاهش یابد. بدین ترتیب پرونده های مربوط به خانواده بسیار کمتر شده و رسیدگی به آنها نیز سریع تر انجام می شود.

بدین ترتیب وکیل خانواده باید بتواند به بهترین شکل ممکن افراد مختلف خانواده را از جرائم مختلف با خبر کند. برخی از افراد ممکن است بارها یک جرم را مرتکب شده باشند، اما از آن اطلاعی نداشته باشند. بدین ترتیب ممکن است در آینده با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

بدین ترتیب با اطلاع از جرم بودن هر عملی، می توان آن را ترک کرده و این موضوع کمک می کند تا مشکلات خانوادگی نیز به حداقل برسند. بدین ترتیب وکیل خانواده دارای نقش بسیار موثر و پر رنگی در کاهش جرائم دارد. این موضوع باعث شده تا شغل وکیل خانواده یکی از حساس ترین مشاغل حقوقی به شمار برود.

وکیل حقوقی در مشهد موسسه حقوقی داوری عدالت گسترمشهد با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و وکالت در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت خانواده و سایر مراجع حقوقی و اداری توسط وکیل و مشاوره حقوقی در مشهد می باشد.

ارزیابی و بررسی پرونده های حقوقی

در موسسه حقوقی داوری عدالت گستر ارزیابی و بررسی پرونده را فراهم آورده ایم که شما بتوانید قبل از انتخاب وکیل و عقد قرارداد وکالت و شروع فرآیند وکالت در محاکم دادگستری، پرونده های قضایی خود را اعم از حقوقی، کیفری و خانواده، برای وکلای ما ارسال نمایید تا آنها پس از مطالعه آن و بررسی جوانب موضوع، هزینه، زمان، شرایط، فرآیند رسیدگی و میزان درصد موفقیت را به شما اعلام نمایند تا با دید بازتری تصمیم گیری نمایید.

از بهترین وکیل مشهد مشورت بگیرید

مشاوره حقوقی شبانه روزی ارائه شده توسط بهترین کارشناسان مؤسسه حقوقی مشهد
مدافع در زمینه های گوناگونی از ابتدا تا انتها به شما ارائه می شود.

دریافت مشاوره رایگان و دریافت شماره وکیل

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 21 خرداد 1399
ن : khashayars

آمبوبگ (BVM) چیست؟

آمبوبگ  (BVM) وسیله ایست دارای یک مخزن قابل ارتجاع هوایی، از جنس (pvc  یا silicone) که فشردن جداره آن باعث خروج هوا از دریچه خروجی و ایجاد فشار مثبت در ریه می گردد.

آمبوبگ ها به لحاظ حجم طبیعی ریه در نوزاد، خردسال و بزرگسالان با ظرفیت مخزن های متفاوت 500،600،1500،2000  طراحی و تولید می گردند.

از اصلی ترین لوازم جانبی آمبوبگ می توان به لوله رابط اکسیژن، کیسه ذخیره اکسیژن ( Reservior Bag ) و دریچه ویو می باشد. اجزای آمبوبگ قابل جدا سازی بوده و به همین جهت قابلیت شستشو و ضدعفونی نمودن را دارا می باشند. آمبوبگ های سیلیکونی قابلیت استریلیزاسیون در اتوکلاو را دارا می باشند. برای ضد عفونی نمودن انواع دیگر آمبوبگ ها می بایست اتصالات آمبوبگ را از یکدیگر جدا و در ظرف حاوی محلولHi-disinfection  (مونورپید) به مدت 10 تا 15 دقیقه غوطه ور، سپس آبکشی نمود.

نحوه کارکرد دریچه (Valve) آمبوبگ (BVM):

در ابتدا و انتهای مخزن هر آمبوبگ، دو والو(valve ) یک طرفه جهت ورود و خروج هوا تعبیه شده است. آمبوبگ در حالت عادی به لحاظ ارتجاعی بودن جداره خود، در وضعیت دم ( پر از هوا ) قرار دارد. هنگام استفاده و با فشردن جداره آمبوبگ، دریچه انتهایی توسط والو مربوطه بسته شده و هوای داخل آن از دریچه ابتدایی خارج ( حالت بازدم ) و بوسیله ماسک و یا لوله تراشه بمنظور تنفس مصنوعی بیمار مورد استفاه قرار می گیرد. با برداشتن فشار از روی جداره آمبوبگ، دریچه ابتدایی توسط والو مربوطه بسته و دریچه انتهایی باز می گردد که در این صورت مخزن ازهوا پر گشته و مجددا آماده تکرار و انجام عمل آمبو می کردد.

دریچه (Valve) تعبیه شده روی آمبوبگ با درجات ۲۰ ، ۴۰ و ۶۰ سانتی متر آب است که در هنگام تهویه با ماسک صورت ،ابتدا باید دریچه بسته باشد و در زمان تهویه از طریق لوله تراشه دریچه بصورت باز قرار گیرد در چنین حالتی اگر فشار راه هوایی از مقدار تنظیم دریچه بیشتر باشد فشار هوای اضافی به سیستم تنفسی بیمار اعمال نمی شود بلکه با خروج از دریچه این فشار کاهش می یابد.

نکته قابل توجه در حین استفاده از آمبوبگ ها این است که حتماً اکسیژن به ورودی آمبوبگ متصل باشد و میزان جریان اکسیژن حداقل بر روی ۱۰ لیتر قرار گیرد تا بیشترین درصد اکسیژن در دسترس بیمار قرار گیرد.

 

موارد استفاده از آمبوبگ

  • کمک های اولیه تنفسی CPR
  • افراد به ویژه کودکان دچار تنگی نفس
  • هنگامی که لوله گذاری داخل تراشه منع شده است
  • هنگامی که لوله گذاری داخل تراشه امکان پذیر نیست و یا جراحی های کوچک که نیازی به لوله گذاری داخل تراشه نمی باشد.

 

آمبوبگ سیلیکون

حالت بیمار در هنگام استفاده از آمبوبگ:

لازم است کف جمجمه بیمار به سمت پشت گردن خم گردد، این وضعیت را می توان با قرار دادن یک رول پارچه ای در پشت گردن بیمار ایجاد نمود. به طوریکه فک زیرین از سینه و گردن فاصله گیرد. قرار دادن یک ایروی Airway مناسب در دهان بیمار، از بسته شدن دهان و افتادگی زبان در انتهای گلو جلوگیری بعمل آورده و موقعیت را برای عبور آسان هوا از آمبوبگ به مجرای تنفسی میسر می سازد. بنابراین:

1.ابتدا دهان بیمار را از هر شی اضافه خالی نموده و راه هوایی را باز نمایید.

2.بیمار را به صورت صاف و سر را به سمت بالا قرار دهید.

3.دهان بیمار را باز نموده و با کنار زدن زبان بیمار ،airway  را به صورت صحیح داخل حلق قرار بدهید.

4.اپراتور cpr  باید بالای سر بیمار قرار گرفته و موقعیت سر و چانه بیمار را به صورت درست قرار دهد.

5.ماسک را بر روی دهان و بینی بیمار قرار داده و محکم نگه دارید. سپس آمبوبگ را فشار دهید. (اکسیژن رسانی با توجه به میزان تنفس بر دقیقه که بالا گفته شد انجام می گردد.)

6.اطمینان حاصل کنید که آمبوبگ به صورت درست عمل می کند.

تعداد تنفس با آمبوبگ در سنین مختلف

در کلیه گروه های سنی هنگام داشتن لوله تراشه، تعداد تنفس در دقیقه 8 الی 10 تنفس می باشد.

برای شیرخواران و کودکان با ماسک و آمبوبگ، تعداد تنفس در دقیقه 12 تا 20 تنفس می باشد.

برای بزرگسالان با ماسک و آمبوبگ، تعداد تنفس در دقیقه10 تا 12 تنفس می باشد.

استفاده از آمبوبگ برای چه کسانی باعث بروز مشکل می شود؟

استفاده از آمبوبگ برای عده ای از افراد، ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. از جمله این افراد می توان به کسانی که صورت بسیار چاق و یا لاغر دارند اشاره نمود. هم چنین برای افرادی که موی صورت آن ها (ریش و سبیل ) زیاد باشد، استفاده از آمبوبگ با دشواری همراه است. ساختمان فک و صورت افرادی که دندان ندارند متفاوت است و برای استفاده از ماسک و آمبوبگ  با مشکل مواجه می شوند.

 

 آمبوبگ پی وی سی(PVC)

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 21 خرداد 1399
ن : khashayars

پنل نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام ارزان

پنل نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام ارزان

گروه خلاقیت رایان :

پنل نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام ارزان

امروزه همه ما زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانیم از خرید کالا گرفته تا آموزش های آنلاینی که در این شبکه ها انجام می شود. اگر شما هم در اینستاگرام یا تلگرام کسب و کار راه اندازی کرده اید می توانید با کمترین هزینه، بهترین فالورر یا لایک را خریداری کنید. فقط کافیه در پنل سوشال رایان ثبت نام کنید و سرویس مد نظر خود را سفارش دهید.

مراحل کار با پنل رایان

  1. وارد سایت rayan.tools شوید.
  2. شماره تماس خود را وارد کنید و ثبت نام کنید.
  3. سرویس مناسب کسب و کار خود را سفارش دهید.
  4. در کمترین زمان سفارش شما بررسی و روی هدف انتخابی شما انجام می شود.

همه چیز در پنل رایان

  • پنل نمایندگی فروش فالور اینستاگرام ارزان با کیفیت(واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش لایک اینستاگرام ارزان با کیفیت(واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش کامنت اینستاگرام ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش بازدید کننده لایو اینستاگرام ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش ممبر تلگرام ارزان با کیفیت(واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش فالور بازدید کننده تلگرام ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش فالور خرید بازدید کننده یوتیوپ ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)

 

ویژگی پنل رایان

در اپدیت جدیدترین اینستاگرام لایک و فالوور های فیک از سوی این شبکه اجتماعی بلاک می شود، اما ربات پنل رایان هوشمند طراحی شده است و مطابق با جدیدترین اپدیت های شبکه های اجتماعی می باشد.

 

در حال حاضر ربات های افزایش فالوئر مختلفی در بازار وجود دارد، اما با قاطعیت میگوییم که هیچ یک راحتی و امنیت و امکانات ربات رایان را ندارد.

با استفاده از این پنل شما پیج خود را مدیریت می کنید و هر زمان که دوست داشتید می توانید از آن گزارش گیری کنید.

با کارشناسان پنل رایان تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید :    02188286820

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 21 خرداد 1399
ن : khashayars

داروشاپ؛ خرید آنلاین و اینترنتی دارو و مکمل های غذایی و کمک درمانی

داروشاپ؛ خرید آنلاین و اینترنتی دارو  و مکمل های غذایی و کمک درمانی

داروشاپ؛ بزرگترین داروخانه آنلاین و اینترنتی کشور، تنها یک سایت فروش اینترنتی دارو در ایران نیست. بلکه ارایه دهنده خدمات مشاوره ای تخصصی 24 ساعته آنلاین می باشد.

سایت داروشاپ daroo.shop با هدف تسهیل در زمینه خرید آنلاین و اینترنتی دارو از  فروردین ماه 1398 شروع به کار کرده است.  در این راستا محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.

ویژگی سایت داروشاپ در مقایسه با سایر رقبا

داروشاپ یکی از بزرگ ترین داروخانه های آنلاین در ایران است  که با 12 داروخانه معتبر در سطح کشور همکاری می کند. حاصل این همکاری دستیابی به بزرگترین انبار دارویی کشور است و خوشبختانه تا به امروز توانسته تمام نیاز مشتریان خود را پاسخگو باشد. در ادامه به  برخی از ویژگی های سایت داروشاپ اشاره می کنیم:

  • تضمین اصالت کالا: تمامی کالا موجود در سایت داروشاپ دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو و نشان سیب سلامت است.
  • تضمین قیمت مناسب: شعار اصلی داروشاپ، تکریم رضایت مشتریان است، بر همین اساس گروه داروشاپ از ابتدا امر با خود عهد بسته است کالاها را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت مناسب برای مشتریان ارسال کند.
  • تنوع در برند: گروه داروشاپ تا به امروز با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی کار کرده است. این امر موجب شده تا مشتریان عزیز در کمترین زمان و با یک کلیک به آسانی خرید خود را از برند های مختلف انجام دهند.
  • تنوع در محصولات: مشتریان عزیز می توانند با ورود به سایت و اپلیکیشن داروشاپ مجموعه کاملی از محصولات آرایشی و بهداشتی ، محصولات جنسی، محصولات طبی و ... را مشاهده و خرید کنند.
  • سفارش از طریق تماس تلفنی: در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید با شماره تماس 88286580 بگیرید و محصول مد نظر خود را تلفنی سفارش دهید.
  • تحویل سریع سفارش: داروشاپ با استخدام برترین پیک ها، سفارش مشتریان را در کوتاه ترین زمان در تهران ارسال می کند. همچنین سفارشات خارج از تهران از طریق پست ارسال می شود.

 

خرید اینترنتی مکمل های ورزشی

مکمل های بدنسازی به ورزشکاران کمک می کند تا عضلات بدن خود را تقویت کنند و موجب افزایش عملکرد ورزشی در کوتاه ترین زمان شوند.

برای دستیابی به بدن ورزیده تنها خرید مکمل کافی نیست فاکتورهای مهم دیگری مثل زمان مصرف ، مقدار مکمل و ... مهم است.

داروشاپ با بررسی و معرفی انواع مکمل ها و ویژگی های آن ها توانسته نیاز های ورزشکاران را  پاسخگو باشد.  فعاليت بخش مکمل های ورزشی داروشاپ  به طور عمده شامل فروش و  مشاوره تخصصی آنلاین در مورد مکمل های ورزشی اورجینال خارجی مجاز و ایرانی است. در ادامه به برخی از انواع مکمل های ورزشی داروشاپ اشاره می کنیم:

  • کراتین
  • گلوتامین
  • گینر
  • آمینو اسیدها
  • مکمل های بی سی ای ای
  • پروتئین
  • چربی سوزها
  • ویتامین ها

 

لازم به ذکر است  مصرف مکمل های بدنسازی و ورزشی تحت هیچ شرایطی نباید بدون تجویز پزشک و مربی مجرب صورت بگیرد.

اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی مطمئن و آسان هستید به شما پیشنهاد می کنیم یک بار از سایت داروشاپ خرید کنید تا خرید متفاوت را تجربه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با کارشناسان ما در داروشاپ تماس بگیرید ۱-۸۸۲۸۶۵۸۰

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 21 خرداد 1399
ن : khashayars

مگنت، به روز ترین اخبار فناوری و تکنولوژی

مگنت، به روز ترین اخبار فناوری و تکنولوژی

 مگنت  ؛  بزرگترین مجله اینترنتی و آنلاین کشور

مجله اینترنتی مگنت، ارائه دهنده جدیدترین مطالب در زمینه تکنولوژی و فناوری، پزشکی و سلامت، خانواده و سبک زندگی و ... می باشد.

طبق بررسی های انجام شده با توجه به دسته بندی مطالب و طراحی زیبا و منحصر به فرد سایت، مجله اینترنتی مگنت تا چند ماه آینده جز برترین سایت های اینترنتی ایران و جهان قرار می گیرد. در ادامه به برخی از نکات متمایز کننده مجله اینترنتی مگنت اشاره می شود.

ویژگی مجله اینترنتی مگنت:

مگنت با استخدام برترین نویسندگان دارای آرشیوی از جدیدترین مطالب روز دنیا می باشد. این مطالب شامل به روز ترین اخبار فناوری و تکنولوژی نقد و بررسی فیلم های ایران و جهان، کاربردی ترین مطالب برای مادران ایرانی، برترین مطالب فال و سرگرمی و ... است.

مهم ترین نکته درباره مجله اینترنتی مگنت، قابلیت خواندن صوتی مطالب برای روشندلان و کم بینایان عزیز است.

 اپ مگنت مطابق با نیاز کاربران طراحی شده است و شما عزیزان می توانید در کوتاه ترین و به راحتی به مطالب متنوع مگنت  دسترسی داشته باشید.

دسته بندی مجله اینترنتی مگنت به شرح می باشد:

  • خانواده و سلامت
  • اطلاعات دارویی و پزشکی
  • سبک زندگی و خانواده
  • زناشویی
  • مادر و کودک
  • راهنمای خرید موبایل و گجت
  • کسب درآمد
  • آموزش بورس
  • تکنولوژی و فناوری
  • هنر و سرگرمی

سایت مگنت در راستای جلب توجه و رضایت مخاطبان دسته بندی های متنوعی را در نظر گرفته است به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این مجله اینترنتی دیدن کنید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 21 خرداد 1399
ن : khashayars

خدمات سئو سایت چیست؟

خدمات سئو سایت چیست؟ آیا هر سرویسی جزو خدمات سئو حساب می شود ؟

خدمات سئو یا خدمات seo یا خدمات بهینه سازی همگی به یک معنی بوده و توسط شرکت سئوکار بصورت تخصصی انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد و شرکتها با توجه نیاز خود جهت تبلیغات نیازمند هستند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل در ردیف های بالا دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

خدمات سئو ( خدمات seo  ) چیست؟

بطور کلی به فعالیت های انجام شده داخل وب سایت و بیرون از وب سایت جهت قرار گرفتن کلمات کلیدی وب سایت در صفحات نخست موتورهای جستجو و حفظ جایگاه در آنها، خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کلیه کسب و کارها در ابعاد مختلف است. به افرادی که خدمات سئو را انجام می دهند اصطلاحا سئوکار گفته می شود.

خدمات سئو سفید چیست؟

خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در راستای قوانین موتورهای جستجو بوده و از روش ها و تکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نشود. موتورهای جستجو هوشمند مثل گوگل همیشه در صدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتایج را در اختیار آنها قرار دهند. خدمات سئو سفید  روش های بهینه سازی وب  سایت ها بوده که قوانین موتورهای جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

خدمات سئو سیاه چیست؟

خدمات سئو سیاه به طور کلی به فعالیت هایی اطلاق می شود که از روش های غیر متعارف در صدد فریب موتورهای جستجو باشند. خدمات سئو سیاه یا کلاه سیاه ممکن است بصورت موقت باعث بهبود رتبه سایت و هدایت ترافیک به سمت سایت گردد ولی عمر آن بسیار کوتاه بوده و پس از اطلاع موتورهای جستجو از این مسئله، وب سایت مرتکب شده را جریمه خواهند کرد.

چرا  کسب و کارها به خدمات سئو نیازمند هستند؟

بصورت کلی روش های تبلیغات را می توان به جند نوع تقسیم بندی نمود: 1- رادیو 2- تلویزیون 3- تبلیغات محیطی و .. یکی از روش های تبلیغات سئو می باشد. سئو دارای سه ویژه گی متمایز است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی نام برده شده از آن برخوردار نمی باشند

هر تغییر و تحولی برای آن‌که به سرانجام برسد، باید زمان مشخصی را سپری کند. بهینه سازی سایت نیز از تغییراتی هستند که با گذر زمان نتایج آن‌ها مشخص می‌شود. پس باید صبور باشید و به تیم متخصص سئو اطمینان کنید.
برخی شرکت‌ها پیشنهادهای وسوسه کننده‌ی سئوی تضمینی را ارائه می‌دهند، اما این موضوع چقدر امکان پذیر است؟ شاید به کار بردن واژه‌ی تضمینی کمی اغراق آمیز باشد، اما شرکت‌های باسابقه و حرفه‌ای می‌توانند تمام انتظارات شما از خدمات سئو را برآورده کنند. از آن‌جا که هرسال الگوریتم‌های گوگل به روز می‌شوند، شرکت‌هایی که وعده‌ی افزایش رتبه در زمان کوتاه و مشخصی ارائه می‌دهند، قابل اطمینان به نظر نمی‌رسند.
مجموعه‌ی سئو  شو با بیش از ده سال فعالیت در حوزه‌ی طراحی و سئو سایت به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه شناخته می‌شود. بیش از 6000 مشتری و 200پروژه‌ی موفق، کارنامه‌ی قابل اعتمادی برای این مجموعه رقم زده است. سئوی سایت‌های گردشگری، خبری، نیازمندی و فروشگاهی نمونه‌ای از خدمات حرفه‌ای سئو است که گستردگی و تنوع فعالیت‌های مجموعه را نشان می‌دهد.
قراردها معمولا یک‌ساله هستند و در این مدت تمام خدمات سئو با کیفیت و پشتیبانی کامل به شما ارائه می‌شود. قیمت سئو برای خدمات مختلف، متفاوت است و شما می‌توانید برای سفارش سئو با توجه به نیازتان اقدام کنید.
اگر قصد تحول در سایت و کسب وکارتان را دارید، مشاوره سئو با متخصصان را از دست ندهید.

 سایر مزایای استفاده از خدمات سئو

  • در اغلب روش های بازاریابی، پس از پایان کمپین تبلیغاتی، هیچ ورودی و مشتری جدیدی نخواهیم داشت ولی بازاریابی با استفاده از خدماتSEO از دوام خوبی برخوردار است و در بسیاری از موارد تا مدت های طولانی در صفحه اول نتایج گوگل ماندگار است.
  • در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بسیار مقرون به صرفه تر است.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص سئو

برای حصول بهترین نتایج در رشد کسب و کارتان، با خدمات حرفه ای سئو از مرحله طراحی سایت تا بازاریابی دیجیتال در کنار شما خواهیم بود.

·         خدمات سئو سایت به منظور بررسی کلیدواژه ها، تحلیل رقبا، پیاده سازی موضوعی و تولید محتوا

  • مطمئن ترینخدمات سئو جهت بررسی موضوع فعالیت، خدمات و کالا، آنالیز رقبا، شناسایی و کشف بهترین کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک ارگانیک و طبیعی سایت از طریق گوگل (Web analytics)
  • پیاده سازی بهینه ساختار سایت و خدمات اصلاح چیدمان صفحات و لینک دهی صحیح داخلی
  • برنامه ریزی برای تولید محتوای باکیفیت با عناوین جذاب، پر مخاطب و مورد پسند موتورهای جستجوی وب (Web Content Marketing)
  • خدمات به روزرسانی و آپلود محتوای تولید شده براساس یک برنامه زمانی منظم و پایدار

منابع :

متخصص سئو : https://www.seoexpert.ir/SEO-Services

سئو کار : https://seokar.com/service/seo-services

سئو 24 : https://www.seo24.ir/

سئو شو : https://seosho.com

 

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 12 خرداد 1399
ن : khashayars

مدلینگ، فرم دهی و رفع چین و چروک صورت به صورت دائمی ممکن است؟

مدلینگ، فرم دهی و رفع چین و چروک صورت به صورت دائمی ممکن است؟

مهمترین عوامل در مدلینگ صورت حرفه ای چیست؟

قبل از اقدام برای خدمات زیبایی صورت، استفاده از فیلرها چون ژل و تزریق چربی یا رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس حتما به این نکات توجه کنید. تا این اقدام را با بهترین نتیجه با انجام برسانید.

برای انجام این موضوع سه نکته اساسی و مهم وجود دارد.

اولین موضوع استفاده از برند مناسب و دارای مجوز است، این مهم تاثیر به سزایی در فرم دهی مناسب، عدم ایجاد هر گونه عارضه و ماندگاری بالا می باشد. بنابراین شما عزیزان قبل از انتخاب باید حتما تحقیقی در رابطه با برندهای مطرح و دارای مجوز داشته باشید تا با استفاده از برندهای چینی و ارزان قیمت به سلامتی خود آسیب نزنید.

موضوع بعدی پزشک متخصصی که این فرایند را انجام می دهد و تجربه ایشان در فرم دهی مناسب صورت بسیار ارزشمند و مهم است.

سومین نکته اساسی استفاده درست از این فیلر هاست دقت کنید که برای رسیدن به بهترین ماندگاری و فرم دهی در تزریق چربی و ژل باید این مراحل را دو الی 3 بار در دوره های زمانی خاص انجام دهید.

 

https://www.instagram.com/tehran__beautycenter/

حتما در لینک بالا نمونه کارهای حرفه ای ما با استفاده از برترین برندهای موجود و با متد تخصصی توسط متخصص زیبایی عضو رسمی آکادمی پزشکی زیبایی آمریکا را ببینید.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 12 خرداد 1399
ن : khashayars

تشریفات سورینو

تشریفات سورینو

از آن جا که مراسم ازدواج (عروسی، عقد، نامزدی، حنابندان و...) از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فردی است،

هر کسی می تواند این شب را همان طور که همیشه در ذهن خود تصور می کرده برگزار کند.

سورینو با بهره گری از تیم حرفه ای خود و مشاوران خبره و خوش ذوق و تحصیلکرده که آشنا به انواع سبک های برگزاری عروسی بین المللی و اقوام ایرانی هستند،

به کمک شما می آیند و روحیات و سلیقه ی شما را شناسایی و طبق بودجه ی خود ،

رویایتان را به حقیقت مبدل می کنند.

خواسته ها و توصیفات شما از مراسمتان در قالب پروپوزال دراختیارتان قرار می گیرد

و چنانچه مورد تایید باشد، تشریفات سورینو برای اجرا و به واقعیت پیوستن آن قدم به قدم در کنار شما خواهد بود.

هر مراسمی برای بهترین بودن نیاز به چند نکته ی اساسی دارد

که تیم تشریفات سورینو به خوبی با توجه به سلایق شما آن ها را فراهم می کند.

از امکانات تشریفات سورینو باید به سالن و باغ تالار اختصاصی  بسیار زیبا با معماری مدرن و فضای بیرونی منحصر به فرد که در نوع خود یگانه است

و آمادگی لازم برای حضور و پذیرایی میهمانان شما را دارد،

آشپزخانه مدرن و کیترینگ حرفه ای که شامل شام عروسی، فینگر فود، کندی بار، شیرینی عروسی، کیک عروسی و دسر می شود،

تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون و گل آرایی که مناسب با سلیقه ی شما و کارهای ژورنالی و به روز،

فضای مراسم شما را آماده می کنند،

سفره عقد منحصر به فرد که با توجه به روحیات شما دیزاین می شود،

تیم پذیرایی بسیار مجرب و کاردان که با برخورد مناسب میزبان شما و میهمانانتان هستند

و مدیریت توانمند جشن عروسی که بهترین ها را برای شما فراهم می کند، اشاره کرد.

برگزاری مراسم رویایی شما، تنها هدف تیم حرفه ای و مجرب تشریفات سورینو است.

#جشن_خودتو_بساز

https://www.soorino.com/

باغ تالار سورینو

برای آن که بتوانید تمام آن چیزی را که از ماه ها قبل برای جشن عروسی خود تدارک دیده اید

به خوبی به نمایش بگذارید نیاز به یک مکان مناسب دارید.

زمان مناسب برای اقدام به رزرو باغ تالار حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری مراسمتان است.

یکی از نکات اساسی برای انتخاب باغ و تالار دسترسی آسان برای میهمانان است.

اگر که تالار و باغ های اطراف شهر سکونت خود را مد نظر دارید

به این نکته توجه داشته باشید که حداقل مسیر سرراستی داشته باشد.

برای انتخاب باغ و تالار باید به این که در کدام محدوده ی آب و هوایی زندگی می کنید

و مراسمتان در چه فصلی است دقت کنید.

مثلا دمای بین 25 تا 35 درجه برای انتخاب باغ مناسب است

و دمای کم تر یا بیشتر از آن باعث می شود دیزاین، گل آرایی و نور پردازی باغ که برای آن هزینه کرده اید از بین برود.

باغ تالار سورینو به شما این امکان را می دهد که در هر فصلی و در هر آب و هوایی مراسم خود را برگزار کنید.

زیرا که هم دارای تالاری مجلل و مدرن و باغی بزرگ و زیباست.

فضای مسقف تالار که مهم ترین بخش مراسم شما در آن برگزار می شود

با توجه به تعداد میهمانان و همچنین سبک درخواستی شما چینش و دیزاین می شود

تا محیط جشن شما را گرم و سرزنده نگه دارد.

باغ تالار سورینو صحنه ی مناسبی را برای میزبانی از میهمانان و استیج بزرگی برای رقص در اختیارتان قرار می دهد

تا با خیال آسوده شب رویایی را برای خود رقم بزنید.

مهندسی دقیق صدا و آکوستیک این مجموعه به جرات در نوع خود و در مقایسه با تالار های دیگر منحصر به فرد و ویژه است.

باغ تالار سورینو با امکانات ویژه و عمارت شکیل و مدرن آماده ی ارائه خدمات کامل و بی نقص به شما است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

معتبرترین محل خرید کنسول بازی

معتبرترین محل خرید کنسول بازی

اگر شما این بدنبال خرید کنسول بازی در بروزکالا هستید،از دو حالت بیشتر خارج نیست، یا شما یک گیمر حرفه ای و علاقه مند به کنسول بازی هستید و یا احیانا مشغول کلنجار رفتن با یک گیمر می‌باشید.

دنیای بازی، آن هم با انواع موجود در کنسول‌های خانگی بروزکالا، جذاب و حیرت انگیز است و علاقه‌مندان به آن همیشه مایل هستند، تا به جدیدترین اخبار ویژگی‌ها و بروز ترین لیست قیمت خرید ایکس باکس ها و کنسول‌های پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

برای خرید پلی استیشن بروزکالا و ایکس باکس بروزکالا وارد لینک زیر شوید

خرید کنسول بازی بروزکالا

خبرهای فراموش نشدنی از کنسول های‌بازی در بروزکالا

در ادامه به تحلیل برخی از این اخبار مهم در حوزه کنسول بازی خواهیم پرداخت.

کنسول بازی پلی استیشن ۵

  • احیانا شما هم تا الان متوجه شده‌ باشید که قرار است کنسول پلی استیشن ۵ و کنسول بعدی ایکس باکس در پخش آنلاین خود از انعطاف وسیع تری برخوردار باشد، بنابراین خبرهایی در راه است، صدای پای خداحافظی از بازی های داستانی را می شنوید؟! اگر این واقعی باشد به نظرتان خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود؟

کمپانی سونی به‌تازگی یک پتنت جدید را به ثبت رسانده است که بر اساس آن، به‌‌نظر می‌رسد، این شرکت تصمیم دارد تا کنسول بازی نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن ۵ را به قابلیت Backward Compatibility مجهز سازد.

هنوز مشخص نشده است که کنسول بعدی سونی قرار است،در چه تاریخی به بازار راه یابد، اما با وجود شایعه پراکنی‌هایی که حسابی بین گیمرها پخش شده است، این احتمال وجود دارد، که بتوانیم بازی‌های عرضه شده برای کنسول‌های قبلی سونی از جمله کنسول پلی استیشن ۴ را روی کنسول پلی‌استیشن ۵ هم تجربه کنیم، این قابلیت، Backward Compatibility نام دارد.

 

آپدیت جدید کنسول بازی پلی استیشن 4

 

  • آپدیت ۷٫۵ کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. سونی اعلام کرده است، کاربران از حالا می‌توانند برای تجربه نسخه آزمایشی این آپدیت، ثبت نام کنند. اما هنوز جزئیات چندانی از ویژگی‌های این آپدیت منتشر نشده است و فعلا نمی‌توان آن را به صورت جداگانه و با دستگاه‌هایی به جز پلی‌استیشن ۴ دریافت کرد.

به طور دقیق، کمپانی سونی فعلا به جذب افراد و کاربرانی مشغول است که با بررسی کردن نسخه آزمایشی شده و آپدیت ۷٫۵ کنسول پلی استیشن ۴ توانسته اند مشکلات و باگ های احتمالی آن را شناسایی کرده و به شرکت گزارش دهند تا بعدها بتوانند در آینده، پس از حل خطاهای احتمالی،نسخه نهایی و به‌روزرسانی شده را بدون هیچ‌ ایرادی بر روی دستگاه کاربران به مرحله اجرایی برسانند.

تفاوت کنسول بازی Xbox one s و پلی استیشن ۴

  • با توجه به نوسانات قیمت در بازار رقابت انواع کنسول‌های خانگی،این طور برداشت می‌شود که قیمت خرید کنسول xbox one s نسبت به کنسول پلی استیشن ۴ پایین‌تر است، اما یکی از دلایل گران‌تر بودن این کنسول پلی استیشن را می‌توان میزان قدمت بیشتر و شاید شهرت بالاتر این مجصول در نظر گرفت.

طبق تحقیقات صورت گرفته، میزان خرابی کنسول بازی Xbox one s و یا دسته بازی آن به مراتب کمتر از کنسول پلی استیشن۴ گزارش شده است.

 

کنسول بازی ایکس باکس مدل one s می‌تواند کیفیت۴k را پوشش دهد که در کنسول پلی استیشن شاهد این ویژگی نخواهیم بود. با پخش ۴k، کیفیت نمایش تصاویر این کنسول خانگی افزایشیافته و جزییات واقعی تر نمایش داده می‌شود.مزیت هماهنگی بیشتر با ویندوز۱۰ به همراه Play EveryWhere،معرف یکی از خصوصیات انحصاری مایکروسافت است که در یک لحظه می‌توان بازی را از روی کنسول خانکی به دستگاه PC و یا لپ‌تاپ مجهز به ویندوز۱۰ انتقال داد و ادامه بازی را شاهد بود.

 

پشتیبانی بهتر از برنامه‌های ویدیویی و تلویزیونی حاصل از TV Integration است، کمک می‌کند تا در حین تماشای فیلم، کاربر به کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کد.استفاده بهتر از کینکت باتوجه به تقویت سخت‌افزاری در کنسول بازی که سبب درک بهتر کنسول از حرکات و فرامین شما به سیستم می‌شود.کنسول ایکس‌باکس لایو و بازی با دوستان و یا دیگر گیمرها در سرتاسر دنیا و به اشتراک گذاری اوقات خوش با آن‌ها یکی از بهترین تجربه های افراد خواهد بود.

سخن آخر؛ جمع بندی نهایی با شما

دنیای محصولات کنسول خانگی دائما در حال رشد می‌باشد. چه از نظر سایز دستگاه، کیفیت صفحه نمایش بازی‌ها، انواع تکنولوژی‌های روز بکار رفته در نمایشگرها و سایر امکانات دیگر از این قبیل.

اهداف اصلی این کمپانی‌ها بهینه‌سازی در نسل‌های قبلی است، به همین دلیل است که شاهد تنوع گسترده در امکانات و ویژگی‌های کنسول بازی با ارائه آپدیت های جدید هستیم. همچنین ایجاد رقابت شدید در میان برندهای مطرح جهان، نقش بسزایی در کیفیت کارها داشته و سلیقه مخاطبان را تغییر داده است.

جهت خرید حدیدترین و بروزترین کنسول های بازی خانگی، می‌توانید از صفحه مربوط به کنسول بازی و لوازم جانبی آن‌ها در سایت بروزکالا بازدید کنید و محصول دلخواهتان را خریداری نمایید.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

نگاهی به تاثیرسولفات هاي منگنز، منیزیم، مس در سرنوشت انسان و حیوانات

نگاهی به تاثیرسولفات هاي منگنز، منیزیم، مس  در سرنوشت انسان و حیوانات  

سولفات چیست؟

سولفات ها گروهی از مواد معدني متفاوت هستند و می توان گفت شامل حداقل صد نوع كاني می باشد. ساختار اصلی سولفات ها از So4 تشکیل شده است. از سوی دیگر برخی از این سولفات ها در فعالیت های صنعتی کاربرد دارند که از آن جمله می توان به سولفات منگنز، سولفات منیزیم، سولفات مس اشاره كرد. در ساختار این نوع سولفات ها یک فلز مانند منگنز، منیزیم و مس و یک غیر فلز مانند سولفات از طریق پیوندهای کووالانسی به هم پیوند می خورند. اين سولفات ها نقش مهمي در صنعت كشاورزي دارند و اغلب از آنها به عنوان كود استفاده می شود که نقش موثری در تامين مواد مغذی براي گياهان و درختان دارند اما از سوی دیگر صنعت كشاورزي و دامداری وابسته به زندگی انسانی است و رشد جمعیت، نابودی مراتع و زمین های کشاورزی جزء لاینفک زندگی بشری هستند و همیشه به مواد غذایی نیاز بوده است. پس می بینیم چقدر این مواد معدنی در زندگی نوع بشر اثرگذار است. سولفات ها هم به صورت طبیعی و هم صنعتی همیشه در حال تولیداند.

سولفات های منگنز

سولفات منگنز از سولفات هاي مهم است که در صنعت کشاورزی نقش مهمی دارد و از آن به عنوان افزودنی خوراک دام و طیور استفاده می شود، در مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی، برای تقویت بازدهی در گیاهان کاربرد دارد تا بتوانند در سنتز اسیدهای چرب عمل کنند، از سوی دیگر این سولفات در لعاب ها، لاک ها و سرامیک ها،  کاربرد دارند حتی و به عنوان یک ماده برای تصفیه آب آشامیدنی مورد استفاده قرار مي گيرد. اما نقش مهم سولفات منگنز بیشتر در صنعت کشاورزی است. چون سولفات منگنز در برگ ها و ساقه گیاهان، موجب فتوسنتز بهتر است اما امروزه به خاطر برخی دلایل، وجود مواد آلی و معدنی در خاک کم شده است و این احتمالا به خاطر  آهكي شدن زمين هاي كشاورزي است و اين باعث کیفیت کمتر محصولات و تولیدات کشاورزی می شود.

 این کود شیمیایی در خاک های بازی و اسیدی قابل استفاده  است و ویژگی این کود شیمیایی محسوب می شود، بنابراین حجم زیادی از آن در صنایع کشاورزی استفاده می شود.  از این سولفات بیشتر در نخلستان ها استفاده می شود چون بیشتر به منگنز نیاز دارند و چون میزان استفاده از آن  بستگی به نوع نیاز گیاهان دارد. از  تركيب دی اکسید منگنز با دی اکسید گوگرد می توان سولفات منگنز ساخت. اگر ازكود سولفات منگنز چيني، استفاده شود محصولات کشاورزی با کیفیت تری می توان تولید کرد.  شرکت آترین فرازان آوین، به عنوان تامين كننده سولفات منگنز چيني و فروش سولفات منگنز چيني، در خدمت سوالات شماست. در صورت هر گونه سوال می توانید آن را با مشاوران ما در شرکت آترین فرازان آوین در میان گذارید.

سولفات های مس

سولفات های مس، ماده ای چند منظوره و پرکاربرد است و از سولفات هاي بسيار مهمی است که وجود آن ضروری است. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، سولفات های مس را طبقه بندی کرده است. سولفات مس در صنعت كشاورزي، کاربردهای بسیاری دارد و بیشتر برای از بین بردن قارچ ها از آن استفاده می شود برای اینکه بیماری های باکتریایی و قارچی محصولات میوه، سبزیجات و آجیل  کنترل کند. کپک، لکه های برگ، تاول ها  از جمله بیماری هایی که این محصولات ممکن است بدان دچار شوند.

باید خاطر نشان کرد، سولفات مس در آب، کاملا حل می شود به همین دلیل به راحتی در محیط پخش می شود و در خاک های اسیدی، چسبندگی کمتری ایجاد می کند. همچنین از  این سولفات ها در سیستم های آبیاری و تصفیه آب شهری استفاده می شود و  حتی می تواند حلزون ها  را از بین ببرد. کاربردهای این سولفات به قدری زیاد است که می توان به نقش آن در تولید رنگ‌های آبی و سبز، در رنگرزی پارچه‌های نخی و ابریشمی، آبکاری، ساخت مرکب برای ورق‌های حلبی، رنگ مو، تولید سموم قارچ کش، نگهداری چوب، رنگرزی چرم، باطری سازی، از بین بردن خزه ها در محیط های آبی مانند استخرها، مکمل غذای دام و طیور اشاره کرد. این ماده اغلب اگرچه ممکن است در برخی موارد سمی هم باشد اما برای آزمایش رشد کریستال ها و آبکاری مس استفاده می شود. هم چنين  برای آزمایش کم خونی هم کاربرد دارد. با مراجعه به سايت شرکت آترین فرازان آوین از قيمت سولفات مس و نحوه بسته بندي فروش سولفات مس می توانید آگاهي يابيد.

سولفات مس

 سولفات منیزیم، سولفات  مصنوعی  

سولفات منیزیم برای استفاده در تولید محصولات ارگانیک، مجاز است و به خاک اضافه مي شود. هم چنين سولفات منیزیم در میزان رشد و عملکرد انسان و گیاهان  از اهمیت زیادی برخوردار است. منیزیم در فرآیند بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی گیاه بسیار نقش دارد، مثلا درتثبیت دی اکسیدکربن فتوسنتزی، سنتز پروتئین تشکیل دهنده کلروفیل و استفاده از فتوسیمیلات، فوتو فسفوریلاسی و نتشکیل ATP در کلروپلاست نقش دارد. از سوی دیگر می توان از آن به عنوان یک ماده مصنوعی مجاز برای استفاده در تولید خوراك دام استفاده کرد.  همچنین محصول چندگانه حاوی سولفات منیزیم توسط FDA (سازمان دارويي و غذايي) تایید شده و در مصارف پزشکی کاربرد دارد. مثلا  و از آن به عنوان یک ضد تشنج، ملین، ضد عفونی کننده، کمک کننده جایگزینی الکترولیت با هیپومگانیسمی استفاده می شود و در درمان  بیماری های قلبی، هیپرترمی بدخیم، درد مفاصل، درد عضلانی، جلوگيري از زايمان زودرس، جلوگيري از حملات آسم، بسیار نقش دارد و از آن  با تزریق وریدی هم استفاده می شود و باعث عبور بهتر هوا در مجاری هوایی  می شود. در ايران، شركت هاي صنايع و مواد شيميايي زيادي، تامين كننده سولفات منيزيم مي باشند. شرکت آترین فرازان آوین هم در این امر فعالیت می کند و  تأمین کننده انواع مواد شیمیایی، مواد اولیه صنایع فولاد و انواع سولفات های فلزی، سولفات هايي با درجه هاي مختلف و خلوص، است و انواع سولفات ها را با كيفيت عالي به سایر کارخانه های داخل و خارج از کشور می فرستد. فروش سولفات منيزيم به صورت اينترنتي در شركت آترین فرازان آوین امكان پذير  است و با استفاده از سایت آن می توانید به قيمت سولفات منيزيم دست یابید.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

سنگبری

سنگبری

 

1- دستگاه سنگبری سرامیک بر پرتابل:

 

 

دستگاه های سرامیک بر عمدتا در طول برش های 1.5 متر به پایین و برای سرامیک های اسلب 2 متری استفاده میشوند و همانند دستگاه های سنگبری هستند با این تفاوت که برای برش سرامیک باید از صفحه برش های باکیفیت (غیر چینی) استفاده شود تا عمر طولانی تری داشته باشند.

دستگاه های برش سنگ و سرامیک پرتابل در طول برش های مختلف عرضه میشوند که عبارتند از 65 سانت برش – 85 سانت برش – 100 سانت برش – 125 سانت برش – 150 سانت برش – 180 سانت برش – 200 برش – 260 برش که همه ی اندازه ها بر حسب برش مفید میباشد.

البته لازم به ذکر است که دستگاه هایی که طول برش کمتر از 150 سانت دارند به صورت شفت های کروم استیل ساخته میشوند که از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر هست و دستگاه های 150 سانت تا 260 سانت به صورت لینیرگاید هستند که عبارت لینیرگاید به معنی وجود ریل و بلبرینگ هایی با دقت بالا و عمر طولانی و همچنین دقت برش در طول های بیشتر (که شفت های کروم استیل خمش در انها ایجاد میشود) را دارند.

موتور دستگاه های پرتابل عمدتا 3 اسب بخار معادل 2200 وات میباشند که سرعت گردشی معادل 2800 دور را برای برش سنگ یا سرامیک فراهم میکنند و این موتور ها بدلیل نزدیکی به صفحه برش و پاشش آب به سطح موتور ضد آب طراحی میشوند تا طول عمر طولانی تری را فراهم کنند.

در هنگام خرید دستگاه سنگبری پرتابل به طول شفت موتور دقت کنید زیرا اگر شفت موتور کوتاه باشد امکان استفاده از صفحه های ابزار زنی را ندارید.

موتور دستگاه های سنگبری پرتابل بصورت تک فاز و سه فاز بسته به درخواست مشتری قابل انتخاب هست.

 

2- دستگاه کارگاهی غیر اتومات:

دستگاه سنگبری کارگاهی به صورت سه فاز مخصوص کارگاه ها طراحی شده اند و عمدتا وزنی بالای 500 کیلوگرم دارند و موتور 5 اسب بخار (3680 وات)

قدرت دارند که توسط تسمه به محل قرارگیری صفحه برش نیرو را نتقال میدهند.

در این دستگاه ها موتور ضد آب نمیباشد و میز دستگاه بصورت متحرک طراحی شده است که امکان برش سنگ با قطر بیشتر را فراهم کند.

دستگاه های کارگاهی جدید سه موتور دارند که موتور اول برای چرخش صفحه برش و موتور دوم برای زاویه دادن به صفحه برش ( حالت راسته بری و فارسی بری) و موتور سوم برای بالا و پایین دادن صفحه برش طراحی شده اند که کار بر با سرعت بیشتری توانایی استفاده از دستگاه را داشته باشد.

 

3- دستگاه های برش سنگ کارگاهی تمام اتومات:

این دستگاه ها در طول برش 300 سانت و عمدتا برای سنگ های کرین و اسلب استفاده میشوند و قیمت بالایی نسبت به دو مدل اول دارند.

برای نگه دشتن این دستگاه ها میتوان جک های پنوماتیکی را سفارش داد تا استفاده از دستگاه راحت تر شود.

برش سنگ در این دستگاه ها بصورت اتوماتیک انجام میشود و امکان راسته بری و فارسی بری در عرض 120 سانت و طول 300 سانت وجود دارد.

وزن این دستگاه ها نیز بالای 500 کیلوگرم میباشد و برای محل های ثابت استفاده میشوند.

 

شرکت هنزا با بهترین خدمات و ارزانترین قیمت دستگاه های سنگبری

کمپانی هِنِزا مجموعه‌ایی متشکل از جوانان متدین، با انگیزه و پشتکار فراوان است که در سال 1397 و پس از 3 سال تحقیق میدانی و مذاکره با کمپانی‌های صاحب نام دنیا در ایتالیا، آلمان،‌ اسپانیا و آمریکا اقدام به احداث کارخانه تولیدی ماشین آلات ساختمانی به مساحت 1000 متر مربع در شهرک صنعتی زاگرس کرده است. در حال حاضر تمرکز این شرکت به طور ویژه بر تولید دستگاه‌های برش سنگ با تکنولوژی روز دنیا و با مشارکت مهندسین اروپایی می‌باشد. این مجموعه فعالیت های خود را در 10 سال اخیر با نام‌های تجاری متفاوت در اصناف گوناگون تجربه کرده است: تولید قطعات حرفه ایی دوچرخه برای اولین بار در ایران
واردات و تامین نیاز های ورزشکاران ایران و خاورمیانه
واردات و پخش قطعات برق صنعتی در سطح کشور
تولید تابلوهای برق در حجم گسترده
تامین مواد اولیه دیگر کارخانه‌های تولید کننده دستگاه‌های سنگ‌بری و ماشین آلات ساختمانی
امید است با بهره مندی از تخصص و تلاش اعضای مجموعه هنزا و استفاده از علم روز دنیا محصولات درجه یک و با کیفیتی را ارائه دهیم تا بتوانیم سهمی هرچند کوچک در پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشیم

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت یکی از مهم ترین قسمت های در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. یک کابینت خوب می تواند ظاهری زیبا و مرتب به آشپزخانه بدهد . امروزه علاوه بر فضاهای قابل استفاده و کاربردی کابینت آشپزخانه ، نمای ظاهری کابینت بسیار حائز اهمیت است ، اما چه مدل کابینت هایی در بازار وجود دارد ؟ مدرن ، کلاسیک ، نئوکلاسیک . شما کدام را انتخاب می کنید ؟

کابینت ممبران یا همان کابینت کلاسیک امروزه یکی از پرطفداری ترین و کاربردی ترین کابیت های مورد استفاده در آشپرخانه می باشد. کابینت ممبران از جنس ام دی اف می باشد که توسط دستگاه CNC حکاکی شده و بر روی آن روکش های PVC در طرح ها و رنگ های مختلف کشیده می شود. کابینت ممبران هر چند نمی تواند جای کابینت تمام چوب را بگیرد اما اگر به نکات آن توجه کنیم کابینتی هست که مورد استفاده خیلی از مردم می باشد. کابینت ممبران برخلاف کابینت تمام چوب مقرون به صرفه تر و سریعتر آماده نصب می گردد همین دو علت کافیست تا بتواند جای خود را در بازار باز کند ، در حال حاضر پرفروش ترین کابینت در بازار میباشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

با همین روش کابینت ممبران و همان سبک تولید کابینت ممبران می توان کابینت نئوکلاسیک هم اجرا کرد ، به نوئی که بر خلاف کابینت ممبران از اجزای کلاسیک کمتری در این سبک استفاده می شود و تلفیقی از کابینت مدرن و کابینت کلاسیک ایجاد کرده و سبک جدیدی را به عنوان کابینت نئوکلاسیک ایجاد کرد که این سبک هم در یکسال گذشته مورد استقبال مصرف کننندگان قرار گرفته است.

نکته حائز اهمیت دیکر در کابینت ممبران نوع انتخاب صفحه کابینت می باشد ، به علت وجود سرستون ها و استفاده از ابزار کلاسیک بهتر آن است که از سنگ کورین و سنگ کوارتز و سنگ طبیعی استفاده کرد ولی استفاده از سنگ کورین به دلایلی که در مقاله مقایسه سنگ کورین و کوارتز اشاره کردیم هم مقرون به صرفه تر و هم یکپارچه تر می باشد . در صفحه کابینت های ام دی اف به این دلیل که نمی توانیم مانند ام سنگ کورین از ابزار و شکل های مختلف استفاده کنیم زیبایی کابینت ممبران کاهش پیدا می کند.

شرکت نوین آبنوس نماینده انحصاری شرکت پاراکس (تولید کننده کابینت ممبران ) در استان البرز می باشد که با افتتاح شورومی به مساحت ۲۰۰ متر در استان البرز از انواع و اقسام کابینت های کلاسیک رونمایی کرده است.

صفحه کابینت – تعاریف،جایگاه آن در بازار و قیمت صفحه کابینت

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صفحه کابینت و انواع آن و جایگاه این محصول در بازار کابینت و دکوراسیون بپردازیم ، اگر شما هم جز علاقمندان به این صنف یا موضوع هستید و یا اطلاعات کمی در این خوصوص دارید توصیه میشود که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

انواع صفحه کابینت

صفحه ی کابینت را با توجه به جنس ماده استفاده شده در آن میتوان به چند دسته تقسیم کرد

  • صفحه کابینت ام دی اف
  • صفحه ی کابینت سنگ طبیعی (مثلا کوارتز)
  • صفحه ی کابینت سنگ مصنوعی (مثلا کورین ال جی)
  • صفحه ی کابینت فلزی (مثلا استیل)
  • صفحه ی کابینت با مواد کامپوزیتی و متفرقه

صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

مطمئنا با ورق های ام دی اف آشنایی دارید وقتی ورق های ام دی اف برای استحکام بیشتر  چند لایه به هم چسبانده شده و برای چلوگیری از نفوذ رطوبت و خراشیدگی یک لایه با نام روکش HPL روی آن کشیده میشود در واقع صفحه کابینت ام دی اف تولید میشود.

جایگاه صفحات کابینت ام دی اف در بازار

هنگام انتخاب متریال های کابینت آشپزخانه خود صفحه کابینت ام دی اف را فراموش نکنید ، این صفحه کابینت ها برای مدیریت بودجه شما در هزینه تمام شده کابینت آشپزخانه تهیه شده اند و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زمان و اجرای صفحه کابینت آشپزخانه خود گزینه ای مناسب است و جز اولین متریال هایی میباشد که در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون از آن استفاده میشد که بعد ها با پیداش انوع سنگ های مصنوعی و ورق های کامپوزیتی رقیبی جدی برای این محصول پدیدار گردید.

 

روکش HPL چیست ؟

اچ پی ال مخفف کلمه لاتین High pressure laminate می باشد با انواع و اقسام طرح های مختلف اعم از طرح های چوب ، سنگ ، بتن و …. در چند سطح مات و براق و فینیش دار ( برجسته ) تولید می گرددساختار اچ پی ال که از آن به عنوان روکش صفحه ی کابینت استفاده می شود از ترکیب لایه های سلولزی و رزین تشکیل شده که آن را در دمای ۱۴۵ درجه سانتیگراد و با فشار ۳۰۰ بار به صفحات فوق العاده محکمی تبئیل می شوند ، لایه های رنگ و ملایمنه کخه به عنوان روکش روی این سطح فشرده کشیده می شوند.

اما چه چیز باعث می شود که این پانل ها از هم جدا نشوند ، این استحکام به خاطر دوام و مقاومت شیمیایی بالا و چسبندگی سریع و پایداری رزین است که این مسئله در تولید شرکت های مختلف تولید کننده باعث کیفیت متفاوت آنها می باشد.

از خواص برجسته صفحه کابینت اچ پی ال می توان به آنتی باکتریال ، آنتی الکترو استاتیک و قابل شستشو بودن آن نام برد که این باعث پاکیزه نگه داشتن محیط می شود به همین دلیل بسیار مهم است که در اغلب رستوران ها و بیمارستان ها و نماهای داخلی ساختمان و در آشپزخانه به عنوان صفحات کابینت از آن استفاده می شود.

در زیر به صورت مختصر به چند مقاومت اچ پی ال اشاره می کنیم .

  • مقاومت های رطوبتی

اچ پی ال در برابر بخار آب و رطوبت مقاوم است به طوری که در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و ضخامت ایجاد شده به علت در معرض بودن آب کمتر از ۱۰ درصد می باشد

  • مقاومت در برابر حرارت

اچ پی ال تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تحمل دمای خشک و شوک حرارتی را دارد بدین گونه که با گذاشتن یک قابلمه یا ماهی تابه داغ بر روی صفحه کابینت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد ، حتی تغییرات ابعادی در دمای بالای سیگار بدون تغییرات رنگی و شهودی کمتر از ۳ درصد می باشد.

این دو مورد از مهمترین و سئوال برانگیزترین مسائل ممکن برای خریداران اچ پی ال به خصوص خریداران صفحه کابینت می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه تولید صفحه کابینت و ویژگی های آنها در شرکت های مختلف می پردازیم

برای تولید صفحه ی کابینت ابتدا ضخامت صفحه مورد نظر بسته به انتخاب مشتری با ام دی اف تولید میگردد برای مثال برای یک صفحه کابینت به ضخامت ۲/۳ سانت از دو ام دی اف به ضخامت ۱۶ میل استفاده می شود. این دو ورق به هم پرس شده ( اصطلاحا دوبل صفحه آماده می شود ) و سپس ابزار لبه صفحه بر روی آن زده می شود  و ورق اچ پی ال توسط دستگاه روی آن پرس می گردد ، بعد از این عمل

هنگامیکه چسب روکش خشک شد توسط دستگاه POST FORMING اچ پی ال به دور ام دی اف می گردد.

مراحل تولید بسیار ساده می باشد بدین گونه که گمان م یشود همه شرکت ها باید کیفیت یکسانی داشته باشد اما چه مسائلی شرکت ها را از هم متمایز می کند. اولین و مهمترین مسئله استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد اعم از نوع اچ پی ال انتخابی , نوع ام دی اف ، نوع چسب و …

بیشتر اچ پی ال های مورد استفاده در ایران از شرکت های ترک تهیه می شود که اکثرا از دو اچ پی ال گنتاش و شرکت آس­د استفاده می گردد شرکت های مطرح اروپایی مانند آرپا هم در ایران فعالیت و حضور داشته است .

مسئله بعد انتخاب ام دی اف خام به عنوان مغز در صفحه های کابینت می باشد. شرکت های مطرح در این زمینه ابتدا از برندهای خارجیو در صورت نبود آن از برند آرین سینا در ایران استفاده می کنند ( دقت فرمایید با توجه به اینکه طول صفحه کابینت ۱۰/۴ می باشد ) شرکت های مطرح از ام دی اف به همین سایز استفاده می کنند البته بعضی از شرکت ها از سایز ۳۶۶ به علاوه ۴۴ سانتیمتر استفاده می کند که این استاندارد نمی باشد)

چسب یکی از مهمترین مسائل در تولید صفحه های کابینت می باشد که باعث بهتر چسبیدن روکش یا همان اچ پی ال به صفحه کابینت و در نهایت POST FORM بهتر آن می گردد.

نکته : در تولید صفحه ی کابینت هنگام POST FORM ، شرکت های مطرح به لحاظ زیبایی و کیفیت صفحه و لب تخت نشان دادن آن از ردیوس ۲ الی ۴ استفاده می کنند.

  • گزینه جانبی که در تولید صفحه کابینت تاثیر بسیار زیادی ندارد ولی برای جذب و انتخاب آزادنه مشتری دسته رنگ و تنوع رنگ شرکت تولید کننده می باشد . بدین گونه که مشتری با توجه به رنگ کابینت و دیگر رنگ های استفاده شده در منزل بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و رضایت کامل را داشته باشد.
  • صفحه ی کابینت قابلیت تولید از ضخامت ۲/۵ ، ۳/۲ ، ۵ ، ۶ و ۷ سانتی متر را دارد
  • صفحه ی کابینت از عرض ۳۰ تا عرض ۱۲۰ قابلیت تولید دارد
  • طول اکثر صفحه کابینت ها ۴/۱۰ می باشد.

جمع بندی

اگر دنبال متوسط ترین متریال یا همان مواد اولیه در بازار برای پروژه خود هستید به نحوی که همه پارامترها را در حد متوسط داشته باشد چه از نظر قیمت و چه منظر کیفیت و چه تنوع رنگ و چه استقامت و … احتمالا صفحه های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

ام دی اف (MDF) چیست؟

ام دی اف MDF مخفف واژه Medium density fiberboard است که جزء فرآورده‌های چوبی محسوب می‌شود. در حقیقت MDF نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. ام دی اف را معمولاً به‌صورت خام مصرف نمی‌کنند بلکه آن را با استفاده از متریال‌های مختلف روکش می‌نمایند .

ورق ام دی افMDF خام یکی از پرکاربردترین اجزای محصولات دکوراسیون داخلی مانند انواع کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، کمد دیواری و غیره است. برای همین قیمت ام دی اف خام یا به عبارت بهتر، قیمت ورق ام دی اف یک عامل اساسی در این محصولات بشمار می‌رود. قیمت روز ورق MDF بصورت حدودی بین ۴۰۰,۰۰۰ تا ۴۹۰,۰۰۰ هزار تومان می‌باشد (تابستان ۱۳۹۸).

قیمت به روز ورق ام دی اف ایرانی و خارجی به صورت دقیق تر در جدول لیست قیمت آمده است. همچنین میتونید با قیمت کابینت ام دی اف – MDF و کاربردها و مزایای آن آشنا بشید.

کاربردهای ام دی اف

انواع مختلف ام دی اف در دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، انواع جاکفشی دیواری، درب و پنجره، غرفه‌های نمایشگاهی، مبلمان، کف‌پوش‌ها، قفسه‌ها، پارتیشن‌ها، دیوارکوب‌ها، پوشش‌های سقف و موارد دیگر کاربرد دارد که روز به روز نیز به کاربردهای آن افزوده می‌شود.

کابینت ام دی اف آشپزخانه

ورق ام دی اف پرکاربردترین ماده در ساخت انواع کابینت آشپزخانه محسوب می شود. ام دی اف نه تنها در ساخت کابینت ام دی اف نقش اصلی را بازی می کند بلکه در بیشتر انواع کابینت آشپزخانه مثل کابینت های گلاس، کابینت ممبران و حتی کابینت چوبی ماده اصلی است بخصوص برای تهیه بدنه ی کابینت ها. لذا قیمت ام دی اف در اقتصاد دکوراسیون و کابینت ها نقش اساسی ایفا می‌کند.

 

ام دی اف آشپزخانه

شاید شما نیز عبارت «ام دی اف آشپزخانه» را شنیده باشید. در واقع منظور افراد از بیان ام دی اف آشپزخانه، عموماً کابینت ام دی اف آشپزخانه است. تمامی اجزای بدنه و درب های کابینت ام دی اف آشپزخانه (بجز صفحه کابینت)، از ورق ام دی اف ساخته می‌شود. ام دی اف آشپزخانه یا همان کابینت ام دی اف دارای نوع ساده (ورق ام دی اف ساده) و ام دی اف براق می‌باشد.

مزایای ام دی اف

–  دامنه وسیع دانسیته (وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد قابل تولید

–  قابلیت ابزار خوری، ماشین‌کاری و سنباده زنی

–  سطوح صاف و متراکم

–  قابلیت شکل‌پذیری و لبه‌های صاف

– قابلیت انجام روسازی‌های مختلف همچون انواع روکش‌های چوبی و غیر چوبی و …

–  پایداری ابعاد و مقاومت به فشرده شدن

–  زیبایی ظاهری

–  قیمت مناسب نسبت به چوب

–  راحت تمیز می‌شوند

معایب ام دی اف

– در صورت خراشیدن رویه و نفوذ آب به سرعت خراب می‌شوند.

– بعضی از انواع به حرارت و گرما حساس هستند.

– دارای بافت نرم است که دلیل سهولت ابزار زدن آن نیز می‌باشد. ولی همین نرمی باعث می‌شود که مثلاً پیچ‌ها با چند بار باز و بسته شدن هرز و لق شوند مگر اینگه محل پیچ را تغییر دهیم.

– به دلیل وجود فرمالدئید در رزین آن برای سلامتی خطرناک است. هرچند مقدار فرمالدئید به کار رفته در ساخت MDF به اندازه‌ای نیست که باعث نگرانی زیاد شود. اما بخار شدن فرمالدئید به کار رفته در آن می‌تواند هوای خانه را آلوده کرده و به‌خصوص برای کودکان نیز مضر می‌باشد.

منبع : novinabnous.com   نوین آبنوس

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

معرفی خدمات هلدینگ هفت مهر

معرفی خدمات هلدینگ هفت مهر

هلدینگ هفت مهر با سالها سابقه درخشان در انجام امور مهاجرتی، سرمایه گذاری، تجاری،… و همچنین تسلط کامل بر بازار املاک استانبول، به عنوان نماینده رسمی تمامی پروژه های استانبول اروپایی و آسیایی، با کیفیت ترین خدمات را ارایه می دهد.
هلدینگ هفت مهر با وکلای باتجربه و مشاورین فارسی زبان در کلیه مراحل خرید ملک، اخذ اقامت و پاسپورت کشور ترکیه، ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار،… بهترین گزینه ها را به شما معرفی می نماید و اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می دهد می توانید با اطمینان و امنیت کامل به کشور ترکیه مهاجرت نمایید.
✔️درباره خرید ملک:
جهت خرید آپارتمان، ویلا، واحدهای تجاری در بهترین مناطق توریستی، رستوران، آرایشگاه، کافه، هتل آپارتمان، زمین،…
می توانید با استفاده از مشاوره رایگان هلدینگ هفت مهر بهترین موارد را انتخاب نمایید.


✔️برای ثبت شرکت و شروع کسب و کار:
با توجه به علاقه، شرایط، سوابق شغلی و تحصیلی، بودجه،.. شخص خریدار، بهترین و باکیفیت ترین و سودآورترین املاک تجاری و بهترین موارد برای سرمایه گذاری مطمئن توسط مشاورین هلدینگ هفت مهر با بیشترین تخفیف و مناسب ترین قیمت معرفی می گردد.
✔️کلیه امور خرید ملک توسط وکلای رسمی هلدینگ هفت مهر انجام می شود و قیمت و سند ملک توسط کارشناسان رسمی دولتی بررسی می گردد ✔️مراحل مختلف توسط مترجم رسمی دادگستری برای شما ترجمه و توضیح داده می شود.
✔️برای دریافت پاسپورت و یا اخذ اقامت کشور ترکیه با توجه به ملکی که خریداری نموده اید اقدام می شود.
⭐️در فروش املاک تجاری و مسکونی از پروژهای مختلف، کمیسیونی از شخص خریدار دریافت نمی گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فارسی زبان و باتجربه هلدینگ هفت مهر در ارتباط باشید.

www.haftmehr.com

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

لزوم ارسال پیامک و اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

لزوم ارسال پیامک و اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارها

بازارهای کسب و کار امروزه نیاز به تبلیغات گسترده ای برای نشان دادن مشخصات محصولاتشان دارند. به بیانی ساده تر اگر تولید کننده یک کالای منحصر به فرد هم باشید یا خدمات شما یک نوع خاص یا شاخص از ارائه خدمات باشد، باز هم به تبلیغات نیازمند هستید. بازار تبلیغات هر روز بیش از دیروز داغتر و محبوب تر می­گردد و البته هر روزه شیوه های نوین تری در این وادی شکل می­گیرد مثل اس ام اس تبلیغاتی. همه این ها نشان از لزوم تبلیغ برای معرفی کسب و کارهاست. شیوه های متعدد و متفاوتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

لزوم گستردگی بازار هدف
در بالا توضیح دادیم که شیوه های نوینی در ابراز تبلیغات بوجود آمده و حتی جنبه های روانشناسی هم در بحث تبلیغات کسب و کار در نظر گرفته می­شوند. ولی یک موضوع مهم باید همواره در نظر گرفته شود و آن، گستردگی بازار هدف است. موضوعی که در اس ام اس تبلیغاتی بیشتر به چشم می­آید. زیرا با فراگیر شدن بازار گوشی های همراه و افزایش خرید سیمکارت ها، اگر برای معرفی کسب و کارها یا حتی اعلان یک موضوع مهم به ارسال پیام انبوه مبادرت بورزید، یقینا با کمترین هزینه بیشترین بهره را خواهید برد زیرا جامعه هدف شما گستردگی بی نظیری دارد.

بی­شک پیامک تبلیغاتی، بالاترین جامعه هدف را دارد.

 

چرا اس ام اس تبلیغاتی

هر کاری ممکن است بهترین کار باشد یا هر راهی ممکن است بهترین راه قلمداد شود اما چه چیزی بهترین یا بدترین ها را می­سازد؟ اولین گزینه، هزینه می­باشد. به بیانی دیگر اگر شما صاحب ارائه یک خدمات باشید یا تولید کننده یک کالا باشید، دوست دارید تبلیغات شما با هزینه ای گزاف انجام شود یا با صرف هزینه ای نازل، بهره وری مد نظرتان حاصل شود؟! یقینا ارسال پیام انبوه از جمله روش هایی است که می­توانید با تکیه بر آن یک تبلیغ ساده و در عین حال پر بازده را انجام دهید. زیرا قیمت تمام شده ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به اغلب شیوه های تبلیغی، کمتر است و در عین حال بازدهی پر بارتری دارد.

 

 

تبلیغات فضای مجازی؛ واقعیت یا مجازی؟!

با افزایش استفاده از دنیای اینترنت و رونق اپلیکیشن های موبایلی، افراد و اشخاص زیادی به فکر تبلیغات در فضای مذکور افتادند و گمان میکنند این روش بیشتر از اس ام اس تبلیغاتی دیده خواهد شد اما متاسفانه تبلیغات واقعی را شاهد نیستیم و اگر لفظ تبلیغات مجازی را برای این قبیل تبلیغات به کار ببریم، چندان بی راه نگفته ایم! زیرا اغلب صفحات اینستاگرامی یا کانال های تلگرامی، بصورت غیر واقعی ممبرو عضو یا فالوئر دارند. با گشتی در اینترنت شما میتوانید با مبلغی ناچیز هزاران هزار عضو یا فالوئر برای خود دست و پا کنید! پس عطای هزینه کرد در این فضا را به لقایش ببخشید! به عنوان نمونه ممکن است یک کانال پانصد هزار عضو داشته باشد ولی هر پست آن ممکن است نهایتا دو هزار بازدید کننده داشته باشد یا در خوش بینانه ترین حالت ممکن، ده هزار بازدید کننده داشته باشد که در هر حال شما بازنده اصلی خواهید بود! زیرا مبلغ پرداختی شما به صاحب آن کانال برای بازدید پانصد هزار نفر است در حالیکه حتی ده درصد نتیجه مد نظر شما حاصل نخواهد شد.

 

تفکیک منطقه ای

نمونه دیگری از مزیت های اس ام اس تبلیغاتی نسبت به دیگر راهها، توان تفکیک محلی و منطقه ای جامعه هدف شماست. بعنوان نمونه شما فقط قصد دارید یک شهر خاص از کشور را از یک واقعه مطلع کنید، تبلیغ رسانه ای اعم از تلویزیونی یا درج در روزنامه ها، یقینا هزینه زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد. لذا برای کمترین هزینه برای تبلیغ یک محصول یا ارائه یک خدمت، ضروریست راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی را مد نظر داشته باشید. زیرا پیش شماره های شهرستانها متفاوت خواهد بود و البته دکل های تغذیه اپراتورها توان تفکیک سیمکارت ها را خواهند داشت پس بدون دغدغه می­توانید با جامعه هدف خود در ارتباط باشید. در هر حال اس ام اس تبلیغاتی، می­تواند کمک شایانی به شما در تفکیک مناطق مسکونی در امر تبلیغات کند.

مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی نسبت به دیگر راهها بی­شمار است.

 

سهولت در ارسال

اگر قصد دارید تبلیغات کاغذی انجام دهید علاوه بر تهیه کاغذ و هزینه ای زیاد، حواشی چاپ کردن و دسته بندی و حتی پخش آنها را به دغدغه فعلی خود اضافه کنید! یا تهیه یک محتوا و آپلود آن در اپلیکشین های دنیای اینترنت، کاری زمانبر خواهد بود که حتی سرعت تبادل داده که همیشه به شکلی مطلوب در غالب مناطق در دسترس نیست نیز مزید بر علت خواهد بود. اما ارسال پیام انبوه که به هیچ موضوعی منوط نیست و تنها حضور یک سیمکارت و یک گوشی ولو ساده را می­طلبد، راحت ترین راه تبلیغ به شمار میرود. بعلاوه، از زمان ارسال تا زمان دیده شدن توسط مخاطب نیز زمانی اندک صرف می­شود، بنابراین اس ام اس تبلیغاتی، در این موضوع هم از دیگر موارد پیشی می­گیرد.

بهترین بازخورد از ارسال پیامک در گرو زمان ارسال آن است

 

پرستیژ کاری خود را حفظ کنید!

درست است شیوه های نوینی در ابراز تبلیغ بوجود آمده ولی این موضوع را مد نظر داشته باشید که اطلاع رسانی های پیامکی هنوز دارای پرستیژ خاص خود هستند. سند این ادعا، پیامک شدن موضوعات مهم از جانب وزارتخانه ها یا شکل کلی دولت است. و بقیه اطلاع رسانی ها به شکل مکمل ابراز می­شوند. البته این موضوع را در نظر بگیرید که استفاده بدون محدودیت برای دولت از رسانه های جمعی اعم از رادیو و تلویزیون یا حتی جراید کثیر الانتشار، برای اشخاص در دسترس نیست! در این عنوان هم به اهمیت و ارزش بالای اس ام اس تبلیغاتی و نقش بی بدیل ارسال پیام انبوه و پرستیژ بالای آن در ابراز تبلیغات کسب و کار یا حتی اطلاع رسانی خدماتی اشاره کردیم. موضوعی که هر مدیری را وسوسه خواهد کرد.

پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی پیامکی، از شیوه های مرسوم در دنیا به شمار میرود

 

وقت شناس باشید!

در هر کاری و انجام هر وظیفه یا تعهدی باید وقت شناس بود و این یک اصل عام و کلی است بنابراین ضروریست برای بهتر دیده شدن موضوع تبلیغی خود، وقت شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهید! در ارسال اس ام اس تبلیغاتی، شما این آپشن را در اختیار دارید تا هر زمان که می­خواهید متن خود را ارسال کنید. البته این مطلب را در نظر بگیرید که بازخورد تبلیغی شما به زمان ارسال آن هم بستگی دارد، لذا متناسب با کسب و کار خود و بسته به موضوع کاری خود، زمان ارسال پیامک تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

 

از فی لترینگ و اسپم ها هراس نداشته باشید!

محدودیت های فضای مجازی همیشه از دغدغه ای نظام های سراسر دنیا بوده است. نمونه این موضوع را میتوان در فیلتر کردن یوتیوب در برخی کشورها و فیلتر کردن تلگرام در ایران مشاهده کرد ولی نقطه مقابل اینها، اس ام اس تبلیغاتی است. زیرا همیشه و هر زمان در دسترس است آنهم بدون فیلترینگ! علاوه براین موضوع به خاطر داشته باشید اهمیت اسپم ها و هرزنامه ها که در اغلب تبلیغات اینترنتی شاهد آنها هستیم، در ارسال پیامکهای تبلیغاتی نمود کمتری دارد.

 

نکاتی ضروری

تا اینجا از مزایای پیامک های تبلیغاتی سخن گفتیم و بر این موضوع اصرار داریم که این شیوه، هنوز از شیوه های مرسوم برای اطلاع رسانی و انجام تبلیغات به شمار می­رود اما لازم است نکاتی را در نظر بگیرید تا با اعمال آنها، بازخورد مطلوب تری از تبلیغات خود کسب کنید. از جمله این عناوین میتوان به: یافتن جامعه هدف و شناسایی آنها، بهترین زمان برای اطلاع رسانی و تبلیغ، استفاده از کلمات با بار معنایی قوی، تزریق انگیزه به جامعه هدف، امتناع از بزرگنمایی و ... اشاره کرد. موضوعات عنوان شده تنها بخش کوچکی از نکات مهم در استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بودند.

 

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

کاشت مو تنها در ناحیه طاسی یا کاشت کامل حتی قسمت های کرکی و ضعیف؟

کاشت مو تنها در ناحیه طاسی یا کاشت کامل حتی قسمت های کرکی و ضعیف؟

تراکم کاشت مو؟

بانک مو و آسیب به بانک مو؟

تمام مراجعین کاشت مو به دنبال انجام یک باره این عمل هستند و از شنیدن جمله موهای خودتون ریخته که تراکم کم شده و ... بعد از گذشت 1 الی 2 سال عصبانی هستند. اما چه کار باید کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید...

کاشت موی طبیعی روشی است که امروزه در تمام دنیا برای افرادی که با مشکل طاسی سر روبه رو هستند انجام می پذیرد. اما قبل از تصمیم به کاشت مو باید چند موضوع مهم شامل بانک مو، از بین بردن موهای کرکی و ضعیف و تراکم را بررسی کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.

Untitled-1

موضوع اول بانک مو است، به محلی که اهدا کننده گرافت های مو میباشد اصطلاحا بانک مو میگویند که به ترتیب اولویت پشت سر، ریش، موی سینه در آقایان و سایر قسمت های دارای موی بدن می باشد. نکته مهم در این قسمت جلوگیری از آسیب به بانک مو با انتخاب مناسب ترین روش برداشت است. همچین قابل ذکر است که انتخاب اشتباه در این مورد شانس عمل های مجدد و یا ترمیم را از متقاضیان میگیرد. از این رو بهترین تکنیک برای برداشت از بانک مو روش micro fit بوده چرا که بدون انجام جراحی و توسط هولدرهای میکرو با ظرافت بسیار بالا انجام می‌پذیرد.

موضوع دوم از بین بردن موهای کرکی است. افرادی که برای کاشت مو مراجعه می کنند عمدتا جدای از طاسی در بخش هایی از سر در قسمت های دیگر دارای موهایی ضعیف یا کرکی می باشند، که در اکثر موارد بعد از انجام کاشت مو با گذشت زمان ضعیف تر شده و میریزند. از این رو متقاضیان باید به این موضوع دقت کنند. در تکنیک micro fit این امکان وجود دارد تا تمام موهای اسیب دیده با موهای سالم و ضخیم ناحیه بانک مو تعویض گردند تا بعد از گذشت چند سال شاهد کم پشتی در کاشت مو نباشیم.

در نهایت مسئله تراکم کاشت حائز اهمیت بوده، باید دقت شود که با توجه به سطح طاسی و موهای آسیب دیده شما چه تراکمی مورد نیاز است؟ که در برخی از موارد به دلیل زیاد بودن سطح طاسی عمل های کاشت مو به صورت دوروزه یا چند مرحله برای رسیدن به حداکثر تراکم انجام می پذیرند. در تکنیک یاد شده با عنوان micro fit امکان برداشت حداکثر گرافت از محل بانک مو و در نتیجه بالاترین تراکم کاشت مو وجود دارد. شما عزیزان میتوانید برای تفهیم دقیق تر موضوع کاشت مو با تراکم بالا و موضوع از بین بردن موهای کرکی نمونه های آن را در لینک زیر در اینستاگرام مشاهده نمایید.

https://www.instagram.com/tehran_beautycenter/

بزرگترین مجموعه زیبایی تهران ارائه دهنده اختصاصی و انحصاری کاشت مو micro fit در کشور با ثبت بالاترین تراکم کاشت مو در کشور مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،